ronjadiana

Alla inlägg under oktober 2012

Av ronja berglund - 31 oktober 2012 19:23

jag kan inte fattaq att jag fick dig  jag har alltid velat ha dig som min katt och en dag  fick jag dig i love you... även om du skulle försvinna finns du kvar i mitt hjärta  ...  i   you 

du är gul och vit men det har ingen betydelse om vilken färg du har du kommer alltid vara lika söt och go <3

Av ronja berglund - 31 oktober 2012 07:57

hej nu har jag kommit hem från norberg... jag har tråkit så in i vassen så har ni nått tips på vad jag kan göra

jag glömde att säga att igår gjorde jAg och monica  maränger doppade i choklad vi gjorde så här:


1:vi hackade chokladen

2: vi hadde upp en kastrull med vatten och la ett fat över med den hackade chokladen

3:vi väntade tills det hadde smält

4:vi tog maränger och doppade dom i chokladen och några vart spöken

5: och sen tog vi strössel på dom

6: och sen ställde vi in dom i kylskåpet

7:sen fikade vi


ett tips dom var jätte jätte goda!!!!!  

tästa du



så nu har jag skrivit lite om vad vi har gjort och nu ska jag gå in och dusha så hejdå bloggen   


Av ronja berglund - 30 oktober 2012 16:08

hej nu är jag med monica... vi har hafft kuuuuuuuuuul vi har bakat vårt lilla recept haha

nu kommer monica och skriver lite:



Tja Bloggen!

Bara jag ser det där inlägget om mig får mig att förstå. Jag skulle aldrig byta ut dig   

Alla mina andra bästisar är inget i jämfört med dig Ronja. Du betyder så otroligt mycket! 

Ingen kan byta ut dig inte ens K eller S! Dom är verkligen inget jämfört med dig!

Det är så underbart att veta att du alltid fins vid min sida när som helst!

Dag eller Natt! Sverige eller Utlandet!

Du har nått magist... Du får mig att förstå hur mycket jag älskar dig som bästa vän!

Vi två mot värden tillsammas Ronja      

Av ronja berglund - 27 oktober 2012 08:53

hej bloggen idag så är jag i norberg och ska vara här hela höstlåvet.så jag ska vara med kompisar hela veckan till och börja med så ska jag vara med monica min bästa vän! vi har varit bff sen vi gick i 2:an tror jag och nu går vi i 5:an   jo jag har fler bff men inte lika bra som monica.. och dom heter nathalie och mathilde och en som jag inte ill tala om men hon har vart min bästis..

du är älskad monica och väldit omtyckt och tänk på det ni oxå ingen annan är ärdefullare än nån annan

alla kanske inte är fina på utsidan med det är inte det som räknas det är hur man själv beter sig och insidan <3




                                                  
           MOBBNING!!!

jag tycker inte om när man är dumma mot någon annan. om jag kunde skulle jag gärna stoppa mobbningen men jag behöver hjälp i sånna fall så om du stöttar dom som blir mobbade är du guld värd   för att jag har själv blivit mobbad och det mår man inte bra av för det finns många som inte klarar av detta så dom tar liet av sig som Amanda todd gjorde skulle ni ilja bli utsatta för en sån sak??!! det skulle inte jag iaf och ni som mobbar ni värkar inte heller må så bra men då ska man prata om det även om man mobbar nån eller blir mobbad!!!!!!!! komentera om du vill stoppa mobbningen!!!



Av ronja berglund - 24 oktober 2012 16:24

jag har asa tråkigt men jag skriver inte så bra för jag har inte så  mycket att skrvia på bloggen så jag är tråkig och jag har tråkigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????   :)

Av ronja berglund - 20 oktober 2012 20:09

ja då har man basket match imorgon jag är taggad mmmmh ja igår så har jag såvit hos en i min klass det var jätte kul vi åt,dansade,skrattade och hadde kuddkrig   haha jag ramlde nästa aldrig men det var EN viss alicia som vart ner puttad från säng  av en olivia hahah mitt  poå mig åckså

Av ronja berglund - 17 oktober 2012 16:56

idag har jag varit i skolan och haft kul med kompisarna

Olivia,Alicia,wilma och elin   men det har regnat   det var tråkig...

det finns en sak till som var jättttttttttttttte tråkigt var gymnastiken för att

jag inte kunde vara med men det kanske inte låter kul med gympa men det

tycker jag iaf inte var med för att jag hadde ont i halsen       

Presentation


hej välkommen till min blogg... jag är en beliber

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards