ronjadiana

Alla inlägg under november 2012

Av ronja berglund - 30 november 2012 06:13

Hej bloggen jah har nyss vaknat och är skit trött men nu kommer det kanske en liten bild eller video :)

Av ronja berglund - 17 november 2012 19:07

hej hej

Av ronja berglund - 13 november 2012 18:53

hej alla mina läsare idah har jag vart med bästa alicia och olivia vi har skrattat och haft kuuuul aa värkligen skit kul





aa nu har jag inte så mycket mer att skriva om då så hej då  skriv en fråga om det är om att jag ska skriva msra eller nått anannt

HEJ DÅ   

Av ronja berglund - 11 november 2012 19:01

hej bloggen jo jag har inte bloggat på typ en vecka jag är ledsen men aa nu ska jag ta och berätta vad jag har gjort  helgen

jag har varit på tjejkväll (igen) och det var skit kul!  aa så mycket mer har jag inte gjort   juste jo jag har varit inne på apoteket och köpt salva och oparfymerat body lotion för att jag har vinter exem  det är inte kuuul!!!!

det kliar och kliar och kliar OCH KLIAR!!!!!!SKIT JOBBIGT!!

JAG MÅSTE SMÖRJA IN MIG 2 GÅNGER PER DAG

1:smörja med exemsalvan

2:smörja in med body lotion



ja nu ska jag lägga mig i sängen och se på solsidan

så hej då alla mina läsare   

Av ronja berglund - 2 november 2012 11:48

ja idag är det basket jippi det är as kul om du tycker det bli med i vårt lag så kanske din stora dröm blir uppfylld

ja då kan du bli lika bra som vi är yeh

Av ronja berglund - 2 november 2012 10:50

HEEJ bloggen! idag är jag hemma själv igen då ja vad ska man göra idag då???

ja mamma slutar ju klockan 1 och då ska vi åka till intersport och handla sen ska jag köpa presenter min kompis

till imorgon... om ni har nått tips vad jag kan köpa åt henne kommentera då.hoppas nån vet vad jag kan ge henne!!!!

ja nu bloggar jag varenda dag så LÄS LÄS LÄS min blogg snälla varenda dag så kan jag kolla era bloggar varenda dag om ni vill..............

vad ska ni göra idag då är det nån som vill hitta på nått eller??





                                                  

                     döda djur   

jag har hafft 1 hund innan jag fick diezel. det var en dobberman men vi hadde i 9 år och jag hadde han i 9

och sen vart han inge bra i magen så vi fick avliva han och om han hadde levt nu hadde han vart 10 år för jag var ett år äldre än han. han hette Killroy det var den snällaste hunden i hela värden.När man var ledsen komm han och tröstade mig för att han kände när nån var ledsen och han hadde JÄTTE JÄTTE mjuka öron... du ska bara veta hur mycket jag saknar han tänk dig själv om det är en du värkligen älskar jätte mycket och som bara dog...aa jag har ju hafft 2 kaniner oxå som har dött när jag var liten en hadde smitit och det var den minsta och en dag när jag och mamma skulle ut och mata dom så var ena bara borta och den ena låg hon bara död inanför dörren och jag grät hela dagen minns jag och jag   kommer aldrig glömma mina döda djur eller släkt

Av ronja berglund - 1 november 2012 18:37

mina bästa vänner heter monica ognjenovic och minna björklund ja och några fler haha ja vad ska man mera säga ja jag har inte nå mer att skriva till er men jag har en annan sak jag vill fråga




frågan är:

är ni någon man kan lita på????

Presentation


hej välkommen till min blogg... jag är en beliber

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards